Din Cartier Outdoor Știri 

Autowab: Reclame neinspirate în Dristor și Titan

Service-ul auto – de altfel, bun – Autowab a pornit în această primăvară o ușor împiedicată campanie de awareness prin panotaj outdoor. De awareness, pentru că nu avem nimic pe panou, în afară de logo, nume și un slogan bizar. Nu site, nu mail, nu telefon, nu adresă.Dar să revenim la ce atrage atenția, și anume sloganul. În afara fontului nefericit ales – Repapații cape dupează? Repazații caze duzează? Ce fel de R este acela? – ideea în sine este nefericit aleasă. Probabil că în birourile de marketing conceptul era de reparații trainice. Realitatea oamenilor care au mașină și ceva experiențe prin service-uri arată că sloganul aduce mai mult a Reparații care durează mult. Lași mașina în service și e gata în 3-5 luni. Nu garantăm viteza de execuție, ești la mâna noastră.

Între timp, afișul de lângă Magazinul Titan a fost dat jos, dar mai rămâne această mândră creație pe Râmnicu Vâlcea, la giratoriu.

Pe aceeași temă

Leave a Comment